هتل های درگهان قشم
تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل آرمان قشم از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار ساحلی شهر درگهان که دارای چشم اندازی بسيار زیبا و ديدنی نزدیک به  مجتمع های تجاری  می باشد و با بهترین امکانات هتلداری پذیرای میهمانان خود می باشد . هتل آرمان قشم جز اولین هتل های شهر درگهان می باشد که دارای اتاقهای راحتی برای مسافران تور قشم آذر 94 است که تعداد این اتاقها 27 عدد می باشد . از امکانات این هتل که قابل ذکر است می توان به تخت خواب های مناسب و دستگاه تلویزیون ، تلفن ، سیستم های گرمایشی و خنک کننده با تهویه مناسب ، یخچال و . . .  اشاره کرد . در کل اتاقهای هتل آرمان قشم دارای تجهیزات لازم و ضروری برای گردشگران تور قشم آبان 94 می باشد . همچنین شما می توانید در کافی شاپ زیبا و جدید هتل آرمان قشم لحظات خوبی را سپری کنید.

 


تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور قشم پاییز 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تور قشم دقیقه 90 با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.


هتل پرشین گلف قشم

هتل پرشین گلف قشم از هتل های 3 ستاره شهر درگهان این جزیره هفتگانه می باشد و یکی از زیباترین مجتمع های های این منطقه به حساب می آید که دارای 150 اتاق تمیز با امکانات رفاهی لازم برای میهمانان تور قشم 94 است از جمله تلویزیون , یخچال , تلفن , حمام , مبلمان و... می باشد. علاوه بر این هتل پرشین گلف دارای بهترین موقعیت جغرافیایی می باشد زیرا در نزدیکی مجتمع های تجاری دیا , دو دلفین , بازار صدف , بازار قدیم , بازار مروارید , بازار نگین , بازار نور و... قرار دارد و گردشگران تور لحظه آخری قشم با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به این مراکز تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , روم سرویس , لاندری , تاکسی سرویس , لابی , چایخانه سنتی و... اشار کرد.

تور قشم هتل پرشین گلف

 

مطلب مرتبط:




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: هتل های درگهان قشم,هتل هاي درگهان قشم ,هتل آلاله درگهان قشم ,هتل آپارتمان آلاله درگهان قشم,هتل آرمان قشم , هتل پرشین گلف قشم ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید